Wendos Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Era nuubs, du kommer ingenstans med en fly. En charizard ska ha solarbeam och blast burn med held teamet power herb, den gör så att charizard kan slå med solarbeam på första ronden. Eller kan ngn av eld teamet ha grass knot, det går också. Eller kör bara med substitute. Finns många strategier, mannen. Kör inte med feg taktiker, fly o grejer, vad är det för taktik? kör med riktig strategi -_-Du är den som kan ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Dessutom är inte bara fegt, utan idiotiskt! jag kan lätt ta en som gör fly eller dig, det finns kraftfulla attacker som knäcker de -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 EarthQuake använder man mot Dig :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Och thunder mot fly. -_- Det är inte så svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Om man kan använda Thunder på Flying Pokemon så är det " No Problem", Med tanke på att alla som kan lära sig Fly är hyfsat svaga mot Thunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Men lol. Fly är inte fegt att använda. Bara korkat. Iochmed att motståndarn vet vilken attack som ska komma så switchar man in nåt som resistar Fly. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 4 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 (redigerat) Det kontiga är att ingen vet hur dålig blast burn är. blast burn gör så att man måste stå över en runda. Om man gör 2 flamethrower är det MYCKET bättre. Och om ni inte vill riskera att andra kommer ta försel av det så kan ni skicka till mig via PM. Jag har liksom inte wifi. Och man ska inte använda thunder för att slå ut fly, ingen BRA tränare använder ju fly. Euphoria, du är noob om du tycker att de attackerna är bra, vissa har fortfarande lång väg att gå *suck* Dig är inte heller bra, bara att switcha tilen flying/en med levitane. Sun espeon vekar vara den enda bra tränaren här. Redigerat 4 November 2007 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Det är ingen som har sagt att Dig eller Fly är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 fly,dig,bunce,dive är fega atcker tycker jag specielt om man använder dom hela tiden " fast ibland kan det vara bra att göra såInte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Agiyr, jag är kanske inte en pkmn nörd som du. Har andra saker för mej i livet än pkmn. Bara för jag inte avslöjar allt jag kan betyder det inte att man är en nuub. Det här tråden handlar om att betygsätta team, inte ska du bryta mot det och betygsätta mitt sätt o tänka? Dessutom är thunder kraftiga, blastburn är kraftig, om man switchar ut efter man gjort attacken så äre inga problem. Det finns faktiskt dumma som gör fly, man ska inte gå efter vad som kommer hända, du ska vara förberedd på allt. Du kanske tänker att man ska switcha till sin def tank när ngn gör fly. Mannen vi pratade egentligen inte om riktig strategi mot random matcher, grabbarna här diskuterade om FIRE VS WATER då förklarade jag lite basic strategi. Jag håller bra strategi för mej själv. Kom inte hit o döm mej för några meningar. Har inte bett om din åsikt om att döma mej, om du är sur för det jag skrev innan om din tråd så skrev jag i slutet att alla får göra som de vill. Hämnas kan man alltid göra, men skäm inte ut dej för det. Du kanske är smart på pkmn och sitter 24/7 och är självsäker, men det är barnsligt och spec omoget o kasta sig på andra folk o försöka sänka de. Om du är så damn good bra så FÖRKLARA istället för att hugga en i ryggen. Snubben försöker leka tuff bakom skärmen ha, kom inte hit o lek. Det finns andra sätt o bli känd på. -_- PS: Om du fortsätter o tjafsa betyder det att du inte läst noga i det jag sagt ovanför. -_- Så damn omoget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Dessutom är thunder kraftiga, blastburn är kraftig, om man switchar ut efter man gjort attacken så äre inga problem.Thunder är endast bra combat med Rain Dance, missar som f*n annars. Och man kan inte switcha ut efter en Blast Burn. (Om man nu inte kör ingame och lyckas ta kål på motståndarens Pokémon, för mot datorstyrda tränare får man ju chansen att switcha då) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 blast burn massar ofta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg