linko1 Skrivet 2 November 2007 Rapport Skrivet 2 November 2007 Har kommit till ett moment, där jag måste använda mig av hooken! men platån är för hög där jag skall ta mig upp till! Går det att svinga mera på nått speciellt sätt eller? Gäller windwaker...
linko1 Skrivet 2 November 2007 Författare Rapport Skrivet 2 November 2007 Går inte att ta sig högre upp! En annan sak hur tar man sig ut genom dörren som bommas igen. ovanför dörren är det två kristaller som man kan sikta in sig med bomerangen, men det händer inte mycket! annars vet ja inte hur man tar sig ut!?
Kuzune Skrivet 3 November 2007 Rapport Skrivet 3 November 2007 (redigerat) Om man håller inne R(?) när man hänger i Grappling Hooken så kan man klättra upp och ner på repet. Det kanske hjälper. Vid kristallerna kan det vara att du ska kasta boomerangen på båda samtidigt. För att göra det, sikta med boomerangen och för siktet över kristallerna, då kommer det en gul markering på den. Lås på båda kristallerna samtidigt och kasta sen boomerangen. Om det inte är så man ska göra så vet jag inte. Det var ett tag sen jag spelade Wind Waker, så jag kommer inte ihåg så bra... EDIT: Såg just i din andra tråd att du kommit på hur man gjorde. Redigerat 3 November 2007 av KuzunE
Rekommendera inlägg