Gäst EDOBEM Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Om man är förkyld (som jag) och vill bli frisk fort så undrar jag om det finns några tips så man blir frisk fortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Vila, ansträng dig inte mycket och drick mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Drick varmt, inte kallt och undvik mjölk. Mjölk är slembildande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Ät kycklingssoppa. Med currysås i... då ska det bli bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag brukade alltid äta broccolisoppa :P (Felix broccolisoppa) - När man är förkyld smakar det faktiskt gott, och det ger en energi och rensar bihålerna. Jag varnar er bara: Ta det lugnt med nässpray :P Använder man det i mer än 8 dagar (eller 12) i sträck så kan man få "permanent snuva" (Skada på slämhinnan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Inte för att det hjälper trådskaparen men jag är typ förkyld året om :/ xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Det ligger lite genetiskt skulle jag tro. Jag är förkyld året runt. men är man en person som blir förkyld i en vecka, dock väldigt väldigt förkyld skulle jag föreslå som de andra. Soppa, inte för mycket ansträgning (TV slappnar mer av än dator) drick mycket. använd bara nässprej när det känns att man ska dö :/. använder man nässprej för mycket kan hjärnan bli beroende och då släpper bara täppten av spay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Antagligen olika för olika människor, för jag mår inte bra av att vila när jag är sjuk. Är jag sjuk och har feber brukar jag gå ut, vara i skolan eller bara anstränga mig. Det är extra jobbigt men det funkar för mig. Konstigt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Ät mycket citrusfrukter som innehåller Vitamin C, fisk är också ett bra alternativ för omega 3 oljan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Hörde att några nämnde att de var förkylda året om. Hur menar ni då? Jag har en ständig snuva som vägrar försvinna och enligt läkare så är det en "sjukdom" eller något som drabbat skitmånga de senaste åren- Någon speciell medicin bara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag har förkylning året om och jag kan inte hjälpa. Jag tar en näsdusch och det hjälper i några timmar, sen kommer det tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 snuvig/täppt året runt är jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.