w4nkarN Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 För några dagarsen så gjorde hon jag tkr om slut med sin kille. Idag blev hon ihop med min kompis som "frågade chans" på henne på MSN. Jag blev värkligen ledsen(Började lipa), sedan spelade jag NHL för det fick mig att komma på andra tankar. Nu har jag gråten i ögon igen(en min gör att gråtet kommer ner i halsen igen). Dom känner knappt varandra och dom passar inte ihop. Det ända han tänker på är hångel, hångel och åter hångel. Och det är sånnt som hon inte tkr om. Hon tkr lite om mig och jag tkr om henne, det vet hon. Jag tänkte när hon hade gjort slut: Kanske har jag min chans att "bli ihop" med henne nu. Inte: "får jag chans på dig" lr "vill du bli ihop". Utan: "Det bara kmr av sig själv". Men....hon vågar knappast stå för att hon tkr om mig lite. Jag är en av dom "minst populra" i klassen, för do mtkr jag är ful(Men WTF?). Nu undrar jag. •Hur får jag henne att dumpa honom för att hon tkr om mig? •Kommer det hålla länge? •Hur länge tar det innan gråtet i halsen försviner helt? Detta har gänt en gång tidigar, men en mer "ordningsam kille" blev ihop med henne. Det kändes inte lika taskigt. Jag är rätt blyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Msn är alltid ett oseriöst ställe att bli ihop med, och man ska inte fråga om man vill bli ihop, det ska komma av sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 (redigerat) Snacka med henne om helt vanliga saker, inte liksom " hej har ni hånglat än" utan typ om skolgrejer eller om någon sport hon gillar =) Håller verkligen med dig InTech ;) Redigerat 2 November 2007 av Jilde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 2 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Vi tkr om samma saker. Hon tkr om Konståkning och jag Ishockey. Han tkr om Thaiboxning -.-' Det hjälper inte. Jag har gjort så i typ 1 år. Sen hon blev ihop med den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 (redigerat) hmm... om han nu e din kompis så snacka med han om det. för om det e din kompis så borde han väll inte säga det till nån om du inte vill de?? Redigerat 4 November 2007 av Jilde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 hur vet du att hon tycker om dig =c? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 4 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Hon har sagt att hon tkr jag är as schyyst. Mår lite bättre nu, tack vare boffaroffe :) : "Du fattar inte hur många gånger du kommer bli dissad innan du hittar den rätte, gå och lägg dig nu. Det är en ny dag imorgon" F*ck, på MSN så heter hon (L)*Han namn*(L). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Men lilla pojk. Om den där tjejen dumpar någon och dagen efter blir "tillsammans" med någon hon knappt känner är hon absolut inte värd att slösa tid på. Strunta i henne, du förtjänar bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Hon har sagt att hon tkr jag är as schyyst. Mår lite bättre nu, tack vare boffaroffe :) : "Du fattar inte hur många gånger du kommer bli dissad innan du hittar den rätte, gå och lägg dig nu. Det är en ny dag imorgon" F*ck, på MSN så heter hon (L)*Han namn*(L). hon har rätt att vara ihop med vem hon vill utan att du ska lägga dig i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Jo det är självklart att hon får. men jag vill själv "bli ihop" med henne. Och otur att hon blev ihop med han. Hon ljuger, spelar cool och är inte sig själv. Hon ändrar sig efter killen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Hon vill vara nördig och vara med den andra killen, Hon vill väl då inte vara med dig, Så vänta tills hon gör slut, om hon inte blir för mycket fjortis då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.