wubo Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 jo, det har ju kommit ett nytt PSP (Slim & lite). men vad är det som är bättre med det nya psp:et med skillnad mot det "gamla" psp:et? Jag har kollat runt lite men har inte hittat vad det är för skillnad. Jag tackar i förväg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Det är lättare och lite lite pytte pytte mindre annars är samma tror jag. Har ett själv :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Det Har fördubblat Internminne. Det har fördubblats till 64 mb. Det väger mindre. 189 gram. 19 % smalare. Det tar mindre tid att ladda. Det var allt som var nytt. Ja, Ny video out koppling också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Den går också att ladda VIA USB-Port i Datorn B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LinkeyX2 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 det är mindre och lättare men kostar mer :D det är skillnaden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 (redigerat) slim/lite är väl as-skön? Redigerat 27 November 2007 av thecheater Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 den största förändringen i det nya psp:t är nog TV-out, de flesta har ju velat ha det på gamla psp:t Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coooling Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 slim/lite är väl as-skön?tja... min kompis har lite ett o jag har ett gammalt men tycker min e skönare!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 den största förändringen i det nya psp:t är nog TV-out, de flesta har ju velat ha det på gamla psp:t Tur att det var någon som hade kommit i håg det bästa saken till det nya psp slimet. Du kan med det nya video uttaget på pspet titta på filmer du har på pspet i tvn!! Fast nu kanske du börja tänka på dålig grafik. Ingen fara!!! det nya pspet stödjer alla möjliga video formt även dock då högkvalitets videos!!! Det var allt för mig. Hoppas det gjorde nytta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg