hmm, går inte så bra... Har bara 67 health och ca 27 i pengar. :(
Föd Upp En Egen Människa!
Får in mycket pengar nu.
Men allt gick till lite mer strenght idag.
↗ till inläggetspara pengar tills du har råd med kaninerna(60 kc) sen gör du resten av questet och sen kommer dina pengar att rulla in :) man tjänar runt 15 kc om dagen(varierar) som firestarter.hmm, går inte så bra... Har bara 67 health och ca 27 i pengar. :(
↗ till inlägget↗ till inläggetspara pengar tills du har råd med kaninerna(60 kc) sen gör du resten av questet och sen kommer dina pengar att rulla in :) man tjänar runt 15 kc om dagen(varierar) som firestarter.hmm, går inte så bra... Har bara 67 health och ca 27 i pengar. :(
Tycker det går bättre nu när jag är stone chooser.
menar du inte Flint maker? Stone chooser är väl ingen höjdare?
Nä stonechooser.
Ska göra questen för flint maker om någon dag.
Jag kan inte jaga för det står att jag är skadad. Men jag vet inte vad jag är skadad för :S.
Kan detta räknas som en skada:
Purulent pustules:
Yep, it IS you that smells that bad. You should take care of that and improve your hygiene.
Healing cream
This cream possesses incomparable healing properties, that takes care of crabs, purulent pustules or burns!
jepp ;) köp en sån. du borde läsa lite bättre vad healing sakerna gör.
igår kunde jag inte använda min svamp diet. Så fick lägga pengar på en gädda
↗ till inläggetHealing cream
This cream possesses incomparable healing properties, that takes care of crabs, purulent pustules or burns!
jepp ;) köp en sån. du borde läsa lite bättre vad healing sakerna gör.
tack :). Mm, men jag fattar inte allt som står.
Så imorgon kan jag nog börja Flint maker questen
Det är ett HTML dokument, för att göra en egeen sida på internet
↗ till inläggetDet är ett HTML dokument, för att göra en egeen sida på internet
öh, varför skriver du det? Ifall du menar det första inlägget i tråden så är det inte ett HTML dokument, det är en HTML kod för att fixa en länk till sin hemsida. Inte för att göra en hemsida.
Så 40 i styrka ca.
lol bra start på andra questet...betala 150 kc till din klan...
har jag
valde fel väg på eld questen så nu måste jag väll typ börja om...
↗ till inläggetvalde fel väg på eld questen så nu måste jag väll typ börja om...
Det var ju inte bra.
Själv ska jag fixa styrka nog till att klå 2 noshörningar.
↗ till inläggethur långt har du kommit i questet Bazti?nice. har klarat eld questet nu :)
man ska gå south east.
Ska antingen köpa 2 tigrar eller döda 2 noshörningar