ExorZ Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Druids ,Travelform. Hunters ,Freezing trap , Aspect of the cheetah Rogue ,Vanish Dom är lättast att fly med. + Paladins, Bubble-HS xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Om en 70 druid ser att en kommer som försöker ganka så kan dom ju skynda sig ta flight form innan dom blir i combat altså är det väldigt säkert. Men om någon har lågt hp högt upp i luften så kan arcane/fire mages (jag) göra instant pyro & fireblast & sedan överleva fallet med slow fall & om den som är i luften dör så blir det ofta rez sickness :/ Men hittils har vi kommit fram till att paladins är bäst, men på 1 timma cd. sedan kommer druider, är dom bäst på att jaga också? eller är det hunter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Hunters är bäst på att kita, sedan kommer mages och sedan kommer druid^, dock inte feral. Har alla tre klasserna på 70 ^^ När det gäller och jaga när man blir kitad så har warriors eller rogues inte en chans mot en hunter lr mage förutom om magen är riktigt dålig på sin grej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 rogue: EoTS en liten rogue åker omkring på sin mount och så kommer plötsligt 4 mages! R(ougen) - Nej nu kommer jag dö om jag stannar kvar! M(ages) - Nu ska du dö, feel my overpowered 11K Frostbolt! R - *vanish* *sprintar iväg* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 skulle säga drood travel form te man kommit ur combat sen bara gå in i flight form o flyga iväg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 (redigerat) rogue: EoTS en liten rogue åker omkring på sin mount och så kommer plötsligt 4 mages! R(ougen) - Nej nu kommer jag dö om jag stannar kvar! M(ages) - Nu ska du dö, feel my overpowered 11K Frostbolt! R - *vanish* *sprintar iväg* det finns ju chans att mages får in en AoE Redigerat 5 November 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 (redigerat) rogue: EoTS en liten rogue åker omkring på sin mount och så kommer plötsligt 4 mages! R(ougen) - Nej nu kommer jag dö om jag stannar kvar! M(ages) - Nu ska du dö, feel my overpowered 11K Frostbolt! R - *vanish* *sprintar iväg* det finns ju chans att mages får in en AoE Du glömmer Cloak of Shadows :)plus att om man sprintar iväg får magen lär magen inte få in en AoE Redigerat 5 November 2007 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Gnome Mage Dels för att magearna är bra på att fly överhuvudtaget, och Gnomes har sin racial ability som kan få dem att komma undan nät t.ex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Mage och druider är drygast. Mage blinkar iväg och fryser fast en i marken, kan typ inte komma ikapp. Druider byter bara form så tar de bort allt som saktar ner dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 som rogue spammar man bara deadly throw på dom om man är speccad :P plus att man ofta har crippling på sina vapen i pvp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 rogue: EoTS en liten rogue åker omkring på sin mount och så kommer plötsligt 4 mages! R(ougen) - Nej nu kommer jag dö om jag stannar kvar! M(ages) - Nu ska du dö, feel my overpowered 11K Frostbolt! R - *vanish* *sprintar iväg* det finns ju chans att mages får in en AoE Du glömmer Cloak of Shadows :)plus att om man sprintar iväg får magen lär magen inte få in en AoE Efter det möter du 2 andra mages och vips du e död eftersom du fortfarande har båda på cd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Efter det möter du 2 andra mages och vips du e död eftersom du fortfarande har båda på cd... Det där är som att säga: Men om du flyr från en mage sen kommer en stor rare spawn och jagar dig till orgrimmar och då måste du gömma dig från hordes och då måste du fly från en lvl 1 och sen kommer en lvl 70 och du flyr från han med vanish, och sen kommer en guard som ser dig, och då blir du rädd och tar cloak of shadows i onödan, och sen när du kommer ut ur orgrimmar och sprintar iväg så kommer ett raid party som just raidat Illidan som ska festa i orgrimmar mot dig, då kommer du inte undan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg