NeedforSpeed Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Om jag skulle välja XBOX360 eller PS3 så skulle jag lätt välja PS3. Det första är så har PS3 snyggare spelkonsoll. För det andra har det snyggare och bättre grafik. Och för det tredje så tycker jag att XBOX har svåra kontroller. Så det är bara självklart för mej att välja PS3. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Det är inte ps3 som gör spelen, utan spelutvecklarna, däremot har ps3 en bra prestanda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Snälla!! Stäng alla dessa trådar och låt oss diskutera om ngt vettigt istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 §1.13 - Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg