Wendos Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Euphoria: Kan jag få\byta Darkrai? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 haha det gör inget mej imot om ni snackar om det XD. men det är min tråd jag vill byta Darkrai/Shaymin :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 haha det gör inget mej imot om ni snackar om det XD. men det är min tråd jag vill byta Darkrai/Shaymin :(Det vil nästan alla som lägger in någonting här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 29 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 ja typ striden om dom två legendariska eller är Darkrai och Shaymin legendarisk :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Ja, de är legenderiska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 30 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 är Heatran Legendarisk många säger att han inte är det :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Du ska inte lyssna på vad allt ''andra'' säger. Ta reda på det själv via google. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Ja, den är legendarisk. Alla i din klass är säkert noobs. Vad ska man egentligen ha legends till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 I dunno, det är från olika till olika person. Det finns t.ex de som älskar weedle som jag egentligen inte alls gillar. Det finns folk som gillar använda legends i matcher då blir det kraftiga matcher, det kan vara roligt ibland. Det är bra att det finns alla möjliga typer av pkmn. Då tröttnar man inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 ni har rätt att dom är noobs alla lyssnar bara till animen på tv:n <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Det GÅR att få Darkrai och Shaymin utan events genom en glitch som bara finns på den japanska versionen. Men om man inte gör exakt rätt blir din sparfil förlorad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Det finns alltid hopp inom japanska versioner xD Japanska pkmn spel har alltid naturliga sätt man kan få pkmn på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg