Hoppa till innehåll

Köper Seeds!

Coldplay

Rekommendera inlägg

Goddagens, alla glada fuskare!

Jag tänkte öppna en form av shop, där jag köper de flesta medium-high level seeds i runescape.

Namn: I4m_1337. NOTERA ATT DETTA INTE ÄR MIN, UTAN MIN GRANNES, JAG KOPIERADE FRÅN EN ANNAN SIDA.

Detta är members only.

Alotments:

Sweetcorn - 300 each

Strawberry - 500 each

Watermelon - 1k each

Samtliga limpwurt seeds, 500 each.

Herbs:

Rannar - 18k each

Toadflax - 500 each

Irit - 1k each

Avantoe - 1k each

Kwuarm - 7k each

Snapdragon - 23k each

Samtliga seeds över, 5k each

Fruit Trees:

Apple, banana, orange - 500 gp each

Curry - 4k each

Pineapple - 12k each

Papaya - 33k each

Palm - 50k each

Vanliga Trees:

Acorn - 200 gp each

Willow - 4k each

Maple - 15k each

Yew - 50k each

Magic - 120k each

F.A.Q

Hur får jag tag i seeds?

De flesta seedsen är drops av olika monsters, det finns flera olika monster som är rekommenderade att döda. Men om du har 60+ slayer så kan du döda abberant specters som dropar mängder av seeds samt herbs, annars kan du göra en form av afk:ing på dagganoths.

Du kan även pickpocka farmers, eller master farmers med 38 thieving.

Men tree seeds då? De dropas ju inte!

Antingen så woodcuttar du och hoppas på att ett bird nest ska trilla ur trädet (innehåller rings, eggs samt seeds i alla dess former.) eller klarar du av questen (herregud, totalt hjärnsläpp.) så du får tillgång till ditt eget kungarike och sätter lite av dina resurser på woodcutting.

Special event, giant mole hunting

Varenda gång du dödar giant mole, som bor långt under faladors små kullar ... belönas du med mole claw samt skin!

Du kan då byta in det, antingen mot bird nest eller woad leaves. Valet är enkelt, bird nest.

Notera dock att dessa bird nest är speciella, de kan innehålla alla möjliga former av seeds och då tomato är vanligast, är det bara att hoppas på det bästa.

Redigerat av Coldplay
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag pmade dig men fick inget svar. Spelade på 'Oh Attack' just vid det tillfället.

Aja, kanske ska se det som en fejkad försäljning?

I övrigt så har jag ungefär 10 accounts men det är skillnad på dem. En del är skillers, andra f2p och en del pures.

Så det är inget att bråka om, låt han ha hur många accounts han vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...