Crys Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Hur ska du annars kunnat få din "Free-Month" när du skrev in den? Hade det inte varit unika CD-Keys hade du kanske inte fått din månad. Så, om man blir hackad. Kan man bara skicka in CD-key så får man tillbacks sitt account? Låter lätt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Nej inte längre. När jag skulle ta tillbaks mitt acc så skicka jag in min cdkey, de sa att de inte räckte så de ville ha: Pass eller IDkort Koden på en registrerad gamecard i accountet Bild på cdkeyn också Men jag har IDkort så dem var så schyssta så de gav tillbaks mitt acc utan och ge information på någon gamecard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Hur ska du annars kunnat få din "Free-Month" när du skrev in den? Hade det inte varit unika CD-Keys hade du kanske inte fått din månad. Så, om man blir hackad. Kan man bara skicka in CD-key så får man tillbacks sitt account? Låter lätt :) Nä, man måste skriva in pernonlig info, secret question + det kan ta dagar (veckor om du har otur) att få tillbaka det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Går det att ändra sin "Secret question" ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Ja, men då behöver du bland annat snacka med blizzard på telefon och beisa för sem att du är den riktiga ägaren till accountet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Hur kan man bevisa det över telefon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 troligtvis genom att typ säga koden som man reggade accountet med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Man måste ha en kort på någon information (pass eller körkort typ), lägga upp det på datorn och skicka till blizzard, det är det enda alternativet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg