Crys Skrivet 6 November 2007 Rapport Skrivet 6 November 2007 Hur ska du annars kunnat få din "Free-Month" när du skrev in den? Hade det inte varit unika CD-Keys hade du kanske inte fått din månad. Så, om man blir hackad. Kan man bara skicka in CD-key så får man tillbacks sitt account? Låter lätt :)
Ryssfemma Skrivet 6 November 2007 Rapport Skrivet 6 November 2007 Nej inte längre. När jag skulle ta tillbaks mitt acc så skicka jag in min cdkey, de sa att de inte räckte så de ville ha: Pass eller IDkort Koden på en registrerad gamecard i accountet Bild på cdkeyn också Men jag har IDkort så dem var så schyssta så de gav tillbaks mitt acc utan och ge information på någon gamecard.
Karamba Skrivet 6 November 2007 Rapport Skrivet 6 November 2007 Hur ska du annars kunnat få din "Free-Month" när du skrev in den? Hade det inte varit unika CD-Keys hade du kanske inte fått din månad. Så, om man blir hackad. Kan man bara skicka in CD-key så får man tillbacks sitt account? Låter lätt :) Nä, man måste skriva in pernonlig info, secret question + det kan ta dagar (veckor om du har otur) att få tillbaka det.
Crys Skrivet 7 November 2007 Rapport Skrivet 7 November 2007 Går det att ändra sin "Secret question" ?
Kevve Skrivet 8 November 2007 Rapport Skrivet 8 November 2007 Ja, men då behöver du bland annat snacka med blizzard på telefon och beisa för sem att du är den riktiga ägaren till accountet.
Xynthiar Skrivet 9 November 2007 Rapport Skrivet 9 November 2007 troligtvis genom att typ säga koden som man reggade accountet med
Karamba Skrivet 9 November 2007 Rapport Skrivet 9 November 2007 Man måste ha en kort på någon information (pass eller körkort typ), lägga upp det på datorn och skicka till blizzard, det är det enda alternativet
Rekommendera inlägg