Hoppa till innehåll

Recovery Partition

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hejsan jag har lyckats att ta mig in i HP:s recovery partition och i den finns det massa olika onödiga program som installeras när jag jag ominstallerar datorn.

Så jag undrar om jag kan ta bort dom mapparna där dom onödiga programen ligger i? Kommer det bli något fel under ominstallationen så jag aldrig kan ominstallera igen, eller kommer det bli bra och gå som vanligt? Tacksam för svar

Skrivet

Jag skulle inte rekommendera att ta inte bort något från Recovery partition. På partitionen finns all nödvändig information som behövs för att installera om ditt operativsystem. Väljer du att inte installera vissa saker under ominstallationen så tar den inte med det. Fast jag skulle inte rekommendera att ta bort något därifrån.

Besides, det tar ju inte någon plats på hårddisken med ett par extraprogram eftersom du inte använder den partitionen till lagring :P

Skrivet

Okej, men jag skulle så gärna vilja ta bort det skitet. Jag får med massa skitgrejer som jag aldrig använder.

Men om du säger att jag inte ska röra nått så gör jag inte det =)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...