Gäst Plopp Skrivet 4 November 2007 Rapport Skrivet 4 November 2007 Hejsan jag har lyckats att ta mig in i HP:s recovery partition och i den finns det massa olika onödiga program som installeras när jag jag ominstallerar datorn. Så jag undrar om jag kan ta bort dom mapparna där dom onödiga programen ligger i? Kommer det bli något fel under ominstallationen så jag aldrig kan ominstallera igen, eller kommer det bli bra och gå som vanligt? Tacksam för svar Citera
Boffaroffe Skrivet 4 November 2007 Rapport Skrivet 4 November 2007 Jag skulle inte rekommendera att ta inte bort något från Recovery partition. På partitionen finns all nödvändig information som behövs för att installera om ditt operativsystem. Väljer du att inte installera vissa saker under ominstallationen så tar den inte med det. Fast jag skulle inte rekommendera att ta bort något därifrån. Besides, det tar ju inte någon plats på hårddisken med ett par extraprogram eftersom du inte använder den partitionen till lagring :P Citera
Katt Skrivet 4 November 2007 Rapport Skrivet 4 November 2007 Men om man får en massa spywares och skräp på datorn, blir inte Recovery Partionen oxå smittad? Citera
Boffaroffe Skrivet 4 November 2007 Rapport Skrivet 4 November 2007 Nehe, dessa 2 ligger på 2 separata partitioner. Citera
Gäst Plopp Skrivet 5 November 2007 Rapport Skrivet 5 November 2007 Okej, men jag skulle så gärna vilja ta bort det skitet. Jag får med massa skitgrejer som jag aldrig använder. Men om du säger att jag inte ska röra nått så gör jag inte det =) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.