Gäst mithrils Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 70% av alla som andvänder internet är inte sig själva och försöker spela ''cool'' Källa tack. titta på dig själv i spegeln <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Är 100% ärlig med vad jag tycker om någon åsikt/person här , IRL så kan det ju bli lite tveksamt med grupptrycket osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Jag svär mer i irl. enda skillnaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Jag är väll oftast som jag är på riktigt även på internett tror jag. Eller hur Denieru? Ja, fast inte när det gäller intech (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Denieru är också lika dan i riktiga livet som på internet även när det gäller intech (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Jag säger vad jag tycker på internet och det händer dock lite mindre i verkligheten för att inte såra folk. Men 90% jag är jag här på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Nja, jag är ganskla oseriös IRL, men jag kan givetvis vara seriös också, men jag skulle nog säga 80% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GAAAH Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 JAG ÄR MEJ SJÄLV TILL 100 PROCEEEEEEEEEEEEEEEEEEENT!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 20%. Jag är så kreativ vid Internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 JAG ÄR MEJ SJÄLV TILL 100 PROCEEEEEEEEEEEEEEEEEEENT!!!!!!!!man ser det på din avatar rofl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 runt en 97% av mig själv på intranät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 93% Här är nästan enda stället som jag får chansen att vara mig själv man blir oftast inte accepterad i skolan om man t.ex lyssnar så rock iställer för hiphop. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.