Julihann Skrivet 5 November 2007 Rapport Skrivet 5 November 2007 Detta är en fråga som jag inte har någon aning om. Orginal modelen av Zora (de karaktärerna, som inte har så mycket betydelse för spelet) Är de kvinnor eller män? Eller är det båda? Jag ser inte skilnaden. Är det någon som har någon aning så, skriv gärna. :) MVH Från mig
Kuzune Skrivet 5 November 2007 Rapport Skrivet 5 November 2007 Jag vet ingen säker källa, men jag är helt säker på att det är både och. I Ocarina Of Time så är det dock ingen skillnad på dem. Men de Zoras som är speciella (Ruto, King Zora osv) ser alltid annorlunda ut.
Torayami Skrivet 5 November 2007 Rapport Skrivet 5 November 2007 Som KuzunE sa så finns det ingen skillnad i Oot förutom på Ruto och King Zora. Jga tror också att det finns både och eftersom Ruto och Lulu (Majoras mask) finns.
Julihann Skrivet 5 November 2007 Författare Rapport Skrivet 5 November 2007 Ok tack. det var ungefär så jag trode. Men jag ville vara säker. Ja en till fråga besvarad. :) :thanks:
Rekommendera inlägg