Baf2 Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Jag har inte själv en xbox 360 men min kompis spelar xbox live gratis han gör en profil sen när månaderna tar slut så gör han en ny profil kan man verkligen göra så och är det lagligt?D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 jupp, men man kan bara ha ett visst antal på en konsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Det har jag aldrig hört talas om? Använder han inte trialcoder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Nej, det går att göra hur lätt som helst, eftersom du blir erbjuden att pröva på guldmedlemskap i en månad när då skapar en ny Live användare. Ska lätt göra detta när Call of Duty 4 släpps, det där måste man bara lira online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 ok bra att veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Nej, det går att göra hur lätt som helst, eftersom du blir erbjuden att pröva på guldmedlemskap i en månad när då skapar en ny Live användare. Ska lätt göra detta när Call of Duty 4 släpps, det där måste man bara lira online! Köp istället, om du hittar nån du vill spela med fler gånger så måste du lägga till han/henne varje månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 kan max göra detta 10 gånger bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 coolt, viste det redan men fanns det en trialcood så man får gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Man kan göra hur många som helst men du kan bara spela med ett visst antal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 okejmen jag har bara lyckat meddetta en gång sen vill den inte fråga ifall jag vill ha en månads gratis guld plzzzzzzz hjälp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Detta gäller ju bara för Premium och Elite, i fall att du inte visste det. Men varför skulle man göra så ändå, förlora sin Gamerscore och identitet hela tiden...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Men man har väl XBOX Live silver hela tiden? Vad är skillnaden på Silver och Guld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.