Heaz Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 Kan nån hjälpamig att få vatten magin? Skriv här! Tack i förväg!!
tyrant Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 menar du blizard i så fall finns den i wonder land där alice är
Heaz Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Mars 2004 menar du blizard i så fall finns den i wonder land där alice är Ja, det vet jag, men water!
bodiablo Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Skrivet 11 Mars 2004 jag har fire & blizzard magi och jag är i Tarzan djungeln behöver hjälp att ta mig där ifrån. kan nån hjälpa mig där ifrån? :wacko:
Heaz Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Mars 2004 den finns ej har någon sagt det??? Nej, men på Hercules banan när jag kastar Blizzard på dom där eldarna, så står det att det bähövs något kraftigare, vad ska man kasta för magi då?
ansem Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Skrivet 15 Mars 2004 blizzara eller blizzaga alltså du måste uppgradera blizzard!!
Heaz Skrivet 29 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2004 blizzara eller blizzaga alltså du måste uppgradera blizzard!! Men hur uppgraderar man sina magi då? :blink:
DS89 Skrivet 5 April 2004 Rapport Skrivet 5 April 2004 Du uppgraderar dina magier efterhand som du besegrar bossarna i spelet (Inräknat specialbossarna som kommer i slutet av spelet). Till varje sorts magi kan du få två st. uppgraderingar. T.ex. Cure uppgraderas i slutet till Curaga. Kom ihåg att prata med Merlin efter att du lärt dig alla trollformler, då du kommer att få antingen så kallade "Dream weapons" till kalle och lånben eller också en ny nyckel. Vilket det var minns jag dessvärre inte.
Heaz Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Skrivet 6 April 2004 Du uppgraderar dina magier efterhand som du besegrar bossarna i spelet (Inräknat specialbossarna som kommer i slutet av spelet). Till varje sorts magi kan du få två st. uppgraderingar. T.ex. Cure uppgraderas i slutet till Curaga. Kom ihåg att prata med Merlin efter att du lärt dig alla trollformler, då du kommer att få antingen så kallade "Dream weapons" till kalle och lånben eller också en ny nyckel. Vilket det var minns jag dessvärre inte. Vad ska man välja? "Dream weapons" eller "Keybladen"?
Rekommendera inlägg