Senestor Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 det är det bästa sättet, köp inget på ah, jag slutade med det i level 30^^ iaf gear något billigt kanske jag köpte nån gång, men nu är jag 70 & kan köpa nästan vad jag vill :D Liksom lite dyrt :P Jag blev lurad, undrar om jag kan anmäla det?? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Har inte läst vad ni har skrivit, men min polare farmade Primals i en och en halv vecka, sen sålde han trashlooten och primals och fick omkring 4900g, så låna han 200g från mig och 100g från en annan och köpte training och epic flying mount ;) vad jag vet farmade han i... blade edge, shadowmoon och nagrand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Ej men killar finns det nån hemsida som visar vart alla daily q är. Aså ja känner till bara typ 3 ställe :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Ehm, det finns tre ställen. Netherwing (shadowmoon), sha'tari skyguard (terokkar), ogri'la+sha'tari skyguard (bledge) Du kan bara göra 10 om dan, så du borde inte ha problem med 3 ställen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Men för dom i Netherwing måste man ha epic flying mount tror ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Ehm, det finns tre ställen. Netherwing (shadowmoon), sha'tari skyguard (terokkar), ogri'la+sha'tari skyguard (bledge) Du kan bara göra 10 om dan, så du borde inte ha problem med 3 ställen Det finns daily pvp och daily instances också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 12 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 jag är i lvl36 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prilan Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Skicka 3000Fm och namn o server så skickar ja 50G Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Skicka 3000Fm och namn o server så skickar ja 50GSå du ska göra en lvl 1 på en random server, och på något sätt få ihop 50g på hur länge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg