tjosan Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 jag vill ha en masterball på pokémon emerald.Hur får man det? :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 (redigerat) jag vill ha en masterball på pokémon emerald.Hur får man det? :huh: :huh:Gå till Lilycove City. Surfa sedan till Team Aquas bas. Gå till rummet med fyra föremål , för att komma dit så kan du testa att gå på alla teleportplattorna inne i Team Aquas bas. Då du har kommit till rummet med fyra föremål uppradade efter varandra så kan jag upplysa dig om att ett av dessa föremål är Master Ball, två av dom är Voltorb/Electrode. Redigerat 5 November 2007 av Hitsugaya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 eller så kan du vinna mer på lotteri men det är ganska svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 (redigerat) För att vinna den på Pokélotteriet måste lottnummret matcha din Pokémons ID exakt. Redigerat 12 December 2007 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 En tips är att byta men dina kompsisar ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hajsan Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 jag vill ha en masterball på pokémon emerald.Hur får man det? :huh: :huh:du kan antingen vinna på lottoticket eller ta den på ett ställe :D B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 eller så kan du vinna mer på lotteri men det är ganska svårt Vilket lotteri? Jag har bara vunnit några PP up... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 eller så kan du vinna mer på lotteri men det är ganska svårt Vilket lotteri? Jag har bara vunnit några PP up... :huh: Det är det lotteriet du vinner PP Ups på, lott nr måste match din pokémons IDnr exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legobiten Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 ok ifall du kommit till Lilycove city ska du höger till det grunda vattnet ;) där ska du surfa in till en grotta ifall de två team akuas inte släpper fram dig ska du flyga till slateport city gå till hamnen där finns det massa folk prata lite och sedan kommer team akua igen! :ph34r: de vill typ slåss så spöa dem! :rambo: de flyr iväg i en ubåt .Flyg tilbaka till lilycove city och surfa till grottan igen då borde de två vakterna :ph34r: vara borta :lol: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg