Harold Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Öh, jag blev lvl 10 skit snabbt fast jag aldrig hade kört det innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 jag kör på min 37 assasin just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 (redigerat) Gjorde precis 3rd jobbet igen. För andra gången.. Gjorde det första gången i söndags, sen blev det typ en roll-back, så jag förlorade en lvl. Så idag fick jag döda grendel igen :P Mjoelner - Level 70 I/L Mage ~ Windia Redigerat 23 November 2007 av Aegzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Vad tar du i damaage i snitt, Aegzor? Jag tar ca 350x2 med Magic Claw. =____=' Cleric äger verkligen på damage. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.