Julihann Skrivet 5 November 2007 Rapport Skrivet 5 November 2007 (redigerat) Jag behöver hjälp! Vart är det stora spöket i brunnen? Jag har kommit in i alla rummen förutom två. En av de jag inte kommit in på, är den mumie som vill ha någon som sprakar i ett ljus. Jag tänkte på bomber, men det funkade inte. och de gula pilarna får man inte fören i sten templet. Och man behöver skölden som man får i brunnen, som man måste ha det stora spöket, som man får i ett rum som en mumie vaktar! AAAAHHHHHHHH! Jag blir knäpp! Hjälp .... snälla! p.s Jag skulle faktisk bli ganska glad om någon skulle kunna svara! Särskilt ganska snart eftersom jag måste gå och lägga mig vid 9. (vadå jag är 13, jag har redan sömnproblem så det räcker, he, he :P) Svara snälla. Jag skulle uppskatta det. :( Ni behöver inte ha spelat spelet, för han säger att han vill ha något som gör ett bländade ljus. Om någon kunde lista ut det tack! :thanks: för ditt svar ;: Redigerat 5 November 2007 av Julihann
Kuzune Skrivet 5 November 2007 Rapport Skrivet 5 November 2007 HÄR är en karta över brunnen. Det som "gör ett bländande ljus" är faktiskt bomber, 10 stycken. Du kanske inte hade nog många när du försökte ge dem?
Julihann Skrivet 6 November 2007 Författare Rapport Skrivet 6 November 2007 (redigerat) HÄR är en karta över brunnen. Det som "gör ett bländande ljus" är faktiskt bomber, 10 stycken. Du kanske inte hade nog många när du försökte ge dem? Det är inte bomber, eftersom jag fixade det nu. Det är Deku Nuts. Jag provade igen och varför han inte tog imot Deku Nuts var för att jag hade 5 för lite. <_< Jag är så irreterad på mig själv. det var ju löjligt enkelt :huh: Men endå. Tack så mycket :) MVH Från mig Redigerat 6 November 2007 av Julihann
Rekommendera inlägg