Gäst flio3 Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Hej! jag har funderat lite på sista tiden om jag inte borde ta och skaffa någon gammal och lite "retro" konsol! Jag har kollat lite på sajter men vet inte riktigt vilken konsol jag borde köpa... Så jag undrar om ni retronördar :D på fuska har några tips om gamla, roliga och häftiga retrokonsoler? Jaja, konsolen ska inte vara svindyr, den blir svindyr runt 1500 kr XD Den ska kanske vara lite udda, lite speciell, så man kan impa på kompisar! :P ... Har någon nån idé om vilken konsol jag borde köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 virtualboy vore ju grymt, men den får du nog inte för 1500 ;D om du inte har tur då^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 SNES! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Snes eller Nes :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 (redigerat) SNES eller Sega Mega Drive Redigerat 9 November 2007 av nacho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Nes, snes, mega drive, atari 2600, Sega Master system, Cd-I (För dem hemska mario och zelda-spelen xD) och självklart som Ozoon sa, Virtual Boy om du hittar en billig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Snes med Zelda! :D Om dina kompisar inte blir impade, då är de sjuka. O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Nes, Snes, Mega Drive Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 virtualboy vore ju grymt, men den får du nog inte för 1500 ;D om du inte har tur då^^ Ojo, man kan ju köpa en boxad på Spelfyndet. Inte för att göra reklam förstårs. HSH: Värt: Sega Mega Drive Sega CD Nes Atari 2600 Saturn Dreamcast Inte värt: Sony Playstation 1-2 Snes Atari 5200 CD-I 3Do Och några till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 jag säger nes. mega drive. staturn och dreamcast skaffa nagot som är kul onte bara för att impa virutal boy är INTE kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 S.n.e.s.! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 virtualboy vore ju grymt, men den får du nog inte för 1500 ;D om du inte har tur då^^ Ojo, man kan ju köpa en boxad på Spelfyndet. Inte för att göra reklam förstårs. HSH: Värt: Sega Mega Drive Sega CD Nes Atari 2600 Saturn Dreamcast Inte värt: Sony Playstation 1-2 Snes Atari 5200 CD-I 3Do Och några till. PS1 och 2 är inte ens retrokonsoller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg