Moviemaker Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Jag hittar inte drivrutiner som jag kan downloada för mitt nya grafikkort och undrar om någon kan skicka en länk till en downloadningsbar. Mitt grafikkort heter Ati Radeon x1650. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Jag hittar inte drivrutiner som jag kan downloada för mitt nya grafikkort och undrar om någon kan skicka en länk till en downloadningsbar. Mitt grafikkort heter Ati Radeon x1650. Bäst är det om du går till tillverkarens hemsida och laddar ned det. Nu vet jag ju inget om vad du har för dator, eller vilken operativ du har. Men gå in på denna länk och välj din operativ och din grafikkortsmodell så skall du kunna ladda hem din drivrutin: http://ati.amd.com/support/driver.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 6 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Tack så mycket, Hitsugaya! Det funkar nu efter 2 dagars slit. :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.