arneallla Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 (redigerat) som rubriken lyder hur EV tränar man:unsure:? Redigerat 6 November 2007 av pokemonball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 te.x om du vill träna i atack så ska du döda gyarados och kriketune// det finns mera men så om du dödar dom ev tränar du , men om du vill träna bättre så ska du ha pokeruz och en sak som gör att det blir ännu bättre( iteam) nån annan kan förklara lite bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Jag trodde man EV träna attack mot Seakings :o ? Jag Ev tränar Speed mot Staraptors ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Onödigt, du behöver bara ta 7 carbos(speed) = 144EV's och besegra den där fiskaren med 6 magikarp 3 gånger (om du har pokerus + power anklet) = 250EV's sen tar du av power anklet och klå upp EN till magikarp = 252EV's, så är du klar med speed. PS: Fiskaren befinner sig i Eterna City, gå väst så hittar du fiskare, han i mitten ska du klå upp. Efter varje match springer du runt omkring tills din VS seeker är full och så kör du igen mot samma fiskare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Alla har inte Pokerus och en Power Anklet <_< . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Det är ett LÄTT sätt, men du kan fortf köra mot samma fiskare, fast det tar lite längre tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Jag EV tränar min Electrode i lv66 i speed med Power Anklet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 7 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 en till fråga kan man EV träna även när man är i LV100? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Det borde man inte kunna och tror inte man kan det heller eftersom man måste levla upp den. Så det går inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Wtf, är alla här noobs nu eller? Jag minns när det inte var så, det var tider det! Läs min tränarguide som jag kommer att göra om ungefär 30 sekunder om du vill veta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg