Gäst ihabba123 Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 jag söker en bra och billig grafikkort? jag ska kanske köpa geforce 8600gt, jag undrar om den är bra och om man kan spela dom nya spelen utan hack t.ex cod4, half life 2,garry`s mod, crysis. om ni vet en bra grafikkort som kostar max 1000kr. skriv i den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 jag har en ATI X600, (2 år gammalt kasst grafikkort) & gmod 10 funkar utan större problem, så 8600gt kommer också göra det, & har för mig att det var minimum för crysis, cod 4 vet jag inte. annars är det väl bara att gå in på komplett.se & sortera grafikkort efter pris så kan du snabbt hitta ett för under 1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Dock lär det inte direkt bli i monsterklass, det billigaste x800 jag har hittat kostar 2k (har inte direkt letat) och mitt kostade "bara" det dubbla då det nyss hade kommigt för 3 år sen. Kan ju vara att det inte är så poppis, men ska du byta grafikkort till ett billigt så prova hitta ett radeon 9800, bra för sitt pris, dock finns det mycket bättre nuförtiden, men iaf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 6800GT's och x800 kostar cirka 900kr, och de säljs på få ställen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.