Gäst JesperN Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Hej, Är väldigt sugen på att spela Banjo Kazooie igen så jag försöker komma över det någorlunda billigt. Finns det någon här som kan tänka sig att byta bort/sälja sitt ex? Skulle kunna tänka mig att byta två spel mot spelet. Dem jag tänker på då är Killer Instinct och S.C.A.R.S. Båda är före detta hyrspel, dvs det är sån gul hyr-kartong (såg nån på tradera som försökte auktionera ut bara kartongerna, så det finns säkert nåt värde i det också=)). Är det någon som är väldigt sugen på de spelen jag har att byta med, men inte har banjo-kazooie får ni gärna skriva ändå och säga vad ni har att byta med! Hoppas på många svar nu.... =) /Jesper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Delorean Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 köp inte banjo kazooie världens skitspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JesperN Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Nää, det är kul.. Har spelat ut det ett par gånger faktiskt .. =) men jag har aldrig ägt det, vilket jag tycker är lite synd nu när jag fått lite nostalgifeeling.. älskar färgglada och välgjorda platformsspel.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Ja Banjo-Kazooie och Banjo-Tooie. Är typ en av dom bästa Nintendo 64 spel. Så jag byter inte bort :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Ja Banjo-Kazooie och Banjo-Tooie. Är typ en av dom bästa Nintendo 64 spel. Så jag byter inte bort :ph34r: njah tvekar lite granna jag har ju spelet men det är ett sant där maste ha spel sa jag tänker pa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 i så fall 2:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Hej, Är väldigt sugen på att spela Banjo Kazooie igen så jag försöker komma över det någorlunda billigt. Finns det någon här som kan tänka sig att byta bort/sälja sitt ex? Skulle kunna tänka mig att byta två spel mot spelet. Dem jag tänker på då är Killer Instinct och S.C.A.R.S. Båda är före detta hyrspel, dvs det är sån gul hyr-kartong (såg nån på tradera som försökte auktionera ut bara kartongerna, så det finns säkert nåt värde i det också=)). Är det någon som är väldigt sugen på de spelen jag har att byta med, men inte har banjo-kazooie får ni gärna skriva ändå och säga vad ni har att byta med! Hoppas på många svar nu.... =) /Jesper det e as kul så jag vill inte byta mitt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Banjo tooie har jag. Skitkul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 köp inte banjo kazooie världens skitspel näää det är ganska bra ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg