Hoppa till innehåll

Vill Byta Till Mig Banjokazooie! Byter Mot 2 Spel!


Gäst JesperN
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst JesperN

Hej,

Är väldigt sugen på att spela Banjo Kazooie igen så jag försöker komma över det någorlunda billigt. Finns det någon här som kan tänka sig att byta bort/sälja sitt ex? Skulle kunna tänka mig att byta två spel mot spelet. Dem jag tänker på då är Killer Instinct och S.C.A.R.S. Båda är före detta hyrspel, dvs det är sån gul hyr-kartong (såg nån på tradera som försökte auktionera ut bara kartongerna, så det finns säkert nåt värde i det också=)).

 

Är det någon som är väldigt sugen på de spelen jag har att byta med, men inte har banjo-kazooie får ni gärna skriva ändå och säga vad ni har att byta med!

 

Hoppas på många svar nu.... =)

 

/Jesper

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JesperN

Nää, det är kul.. Har spelat ut det ett par gånger faktiskt .. =) men jag har aldrig ägt det, vilket jag tycker är lite synd nu när jag fått lite nostalgifeeling.. älskar färgglada och välgjorda platformsspel.. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Hej,

Är väldigt sugen på att spela Banjo Kazooie igen så jag försöker komma över det någorlunda billigt. Finns det någon här som kan tänka sig att byta bort/sälja sitt ex? Skulle kunna tänka mig att byta två spel mot spelet. Dem jag tänker på då är Killer Instinct och S.C.A.R.S. Båda är före detta hyrspel, dvs det är sån gul hyr-kartong (såg nån på tradera som försökte auktionera ut bara kartongerna, så det finns säkert nåt värde i det också=)).

 

Är det någon som är väldigt sugen på de spelen jag har att byta med, men inte har banjo-kazooie får ni gärna skriva ändå och säga vad ni har att byta med!

 

Hoppas på många svar nu.... =)

 

/Jesper

det e as kul så jag vill inte byta mitt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...