TheGreatest Skrivet 6 November 2007 Rapport Skrivet 6 November 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_multi...r_browser_games här är en liten lista på några kul browser spel. har inte testat alla men en del är roliga. :) tryck på det ni vill kolla in och sen scrolla ner till länkarna. Citera
Gäst Totorio Skrivet 7 November 2007 Rapport Skrivet 7 November 2007 kan du inte säga några du testat som du tycker är roliga så man inte behöver gå igenmom alla Citera
TheGreatest Skrivet 7 November 2007 Författare Rapport Skrivet 7 November 2007 ogame: hyfsat kul spel som utspelar sig i rymden. blev dock farmad så jag slutade :P text basarat. travian: roligt spel. tror nog alla har testat travian eller hört talas om det så behöver nog inte prata om det mer. text baserat. Urban dead: spelade i 5 minuter tills mina action points va bort slösade :P man styr sin gubbe men det är ändå mer text baserat. Hattrick: fotbolls spel. men har inte testat precis. Battrick: basebolls spel. men har inte testat precis. ja..sen har jag nog inte testat fler :) men de flesta är nog roliga ändå. om ni testar ett spel skriv gärna vad ni tycker om det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.