Hoppa till innehåll

Gta Iv

Kratos

Rekommendera inlägg

Eyy, visste ni att även PS3 kommer få nedladdningsbart material till GTA IV? Trodde bara 360 skulle få det men nu läste jag på Gamereactors hemsida att PS3 också kommer få Exklusivt nedladdningsbart material, altså inte samma som 360 utan eget!

Det var en rätt gammal nyhet men har inte sett det förrän nu...

Releasedatum är satt till 1a april står det också :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men att liksom dom har inte gett ett ända ps3 spel en 10 liksom.. Även dom som liksom förtjänar bättre betyg faktist.

asså ärligt talat så finns det inget ps3 spel som har förtjänat 10/10 i betyg, jag föredrar ps3 framför xbox 360 men ett spel som t.ex bioshock fick "bara" en nia av GR och då tkr jag att inget spel finns till ps3 som harb överträffat det. men jag kan nog lova att MGS4 kommer få en tia, assassins creed får en tia/nia antagligen och jag tror att det är större chans att de sätter högre betyg på ps3 versionen av rock band än av 360 versionen eftersmo den inte har en trådlös gitarr, det som dom skrev var orsaken till att GH2 inte fick en tia. definitivt helt fel att säga att dom snackar skit om playstation för det gör dom verkligen inte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...