Hoppa till innehåll

Pokemon D/p Tränarguide!


agiyr
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 167
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Alla ni är noob förutom Agiyr. Ni går o riktar in er på helt fel saker. Linkin du har verkligen kort stubin, bara noobs blir arga över allt och alla. Dampa ner. Vadå bästa attack, sluta snacka om vad som är bäst och använd de istället. Om ni undrar vikken som är bäst så STÄLL den FRÅGAN istället för att skryta om nåt du TROR är bra. Så patetiskt. Gör er själva en tjänst o ändra på stilen. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vore det inte för euphoria och linkinpark92 samt dave37, wendos och några till skulle jag nog inte stannat på detta forum.

 

Hur som helst finns det ingenn bästa attack. Tänk att thunder ALLTID träffar men du har en eld pokemon. Vilken attack skulle du ha valt, thunder eller flamethrower? Flamethrower p.g.a stab. Tänk er en blixt pokemon men fire blast och thunderbolt.

 

SVAR: Olika attacker är olika bra på olika pokemon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Linkinpark, om du inte hade damp skulle du inte ta illa upp för det jag skrev. Kallar mig för idiot också. Vem är idioten som inte kan förklara vad ''noob'' är på ett bra sätt och som inte vet vad tråden handlar om när rubriken står inför dina ögon. Tränar guide, tråden där man bl.a ställer frågor om pkmn träning, moveset, bästa moves, EV/IV eller läser guide om hur man tränar. Dessutom betyder noob = nybörjare. Jag försökte ge dig ett gott råd så flippar d direkt. Dessutom visste jag att du skulle flippa, för fjantar läser aldrig ordentligt det man skriver. Så behärska dig nu, annars kommer man tro att du har problem där hemma. -_-

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Linkinpark, om du inte hade damp skulle du inte ta illa upp för det jag skrev. Kallar mig för idiot också. Vem är idioten som inte kan förklara vad ''noob'' är på ett bra sätt och som inte vet vad tråden handlar om när rubriken står inför dina ögon. Tränar guide, tråden där man bl.a ställer frågor om pkmn träning, moveset, bästa moves, EV/IV eller läser guide om hur man tränar. Dessutom betyder noob = nybörjare. Jag försökte ge dig ett gott råd så flippar d direkt. Dessutom visste jag att du skulle flippa, för fjantar läser aldrig ordentligt det man skriver. Så behärska dig nu, annars kommer man tro att du har problem där hemma. -_-

 

Där hålle jag inte med dig. Jag skulle också bli förolämpad om någon kallat mig noob och sagt att bara idioter blir arga på allt och alla. Sedan var det ju så att du sa

 

 

Tränar guide, tråden där man bl.a ställer frågor om pkmn träning, moveset, bästa moves, EV/IV eller läser guide om hur man tränar.

Men inann var du emot det där om bästa moves.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...