agiyr Skrivet 15 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Om någon använder en attack som sword dance som höjer någon status så försvinner hela höjningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Kan ju vara rätt effektivt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Den är ju 75% av anledningn till att weezing är psychical wall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Ok, är inte lika mycket expert som du :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linkinpark92 Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Okej, jag har tre alternativ; Skarmory Forretres Slowbro Jag funderar mest på slowbro, eftersom han har resistans mot fighting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Jo men det är mkt som Slowbro inte tål heller. Därför tycker jag att du borde ta forretress. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Skulle tatt Forretres. Har alltid undrat om man har Focus Sash på en Forretres och gör Explosion dör han då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Det är dåligt strategi. Forretress är för att ta emot slag. Om Forretress inte har fullt liv så funkar inte focussash längre. Den funkar bara när man blir knockad på ett slag när man har fullt liv. Dessutom är forretress så seg att den inte kommer hinna göra explosion innan den blir skadad. Fast din fråga är OM det skulle funka, det vet jag inte men säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Bara undra, har nämligen alltid undrat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linkinpark92 Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Bra fråga, Wendos. Jag har faktiskt ingen aning om det skulle funka. Fast det gör det nog inte, det skulle vara lite, hm, Überbroken (?). Angående min wall; Jag behöver förvisso en pokémon med Rapid Spin (så jag kan slippa alla j*vla spikes och stealth rock), och Forretress tål det. Jag har bestämt mig lite nu, och tänker använda Slowbro i mitt Trick Room lag, och Forretress kommer få vara i mitt nuvarande lag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 vad gör trick rom ;) ( är du linkinpatrik på pf ? ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linkinpark92 Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Trick Room: "Slower pokémon attack first in 5 turns". Jag har redan tänkt ut en strålande strategi med Snorlax, hoppas bara den fungerar i praktiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg