Wendos Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Vad är så bra med Imprish Nature och inte Modest Nature? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 11 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 (redigerat) Olika naturer är olika bra på olika pokemon ang. din aggron: 2/10 den var inte så bra. Redigerat 11 November 2007 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Jag vet, har ärligt talat inte fattat det här med Ev träning än trots att jag läst din guide 3-4 gånger :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 11 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Du är inte den första som inte fattat. Det enda du behöver veta är att man får 1 status av 4 evs och att man får evs av att döda pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Ja, jag har säkert dödat 40 Gyrados med min Aggron och se ingen skillnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Om du hittar ett bra sätt o EV träna så ska d ignorera alla andra sätt. Det förvirrar dej bara. Ibland är det bra o inte veta för mkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 11 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Ja, jag har säkert dödat 40 Gyrados med min Aggron och se ingen skillnad. Man har alltid besegrat färre än man tror. Det lärde jag mig när jag ev tränare heracross. 40 stycken ger 20 mer status. Du har modest nature på den och den blir sämre. du ska inte se stor skillnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 försöker ev träna min weavile :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Håller på att egga fram en Aron med Imprish nature :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 12 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 (redigerat) Salamence: försöker? Wendos: IV breedar du också eller? Redigerat 12 November 2007 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Agiyr: Först och främst ska jag lära mig att Ev träna ( Jag är nära på att lära mig det ). Sen ska jag bygga ett bra Team. Och sedan så kommer jag nog börja med Iv breedingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 13 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Du måste iv-breeda först. IVs kan ju inte ändras när man redan ev tränat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg