Wendos Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Får man bättre stats av IVs :huh: ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 15 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Ja, man får 31 bättre av 31 IVs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Oj så, då kanske man ska Iv breeda ändå :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 15 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Japp, du borde fixa om din aggron. Delat näst sämsta natuen och inte iv breedad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 jag ska testa det B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Jag breeda fram en Jolly bagon med Alert to sound. Mycket snabb en. Salamence, är du intresserad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 15 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Hans favorit pokemon är inte salamnce, utan tyranitar. Hur som helst. Jag har inte wifi men skriv gärna upp andra ivs också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Om du menar mig så brukar jag inte kolla upp IV's. Det var bara en välgörenhet, om han ville ha en bagon. ^_^ Ville bara ge bort den, jag satsar på andra typer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Min Aggron har 252 Evs i Defense nu :gitarr: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guldfisk Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Välgit bra guide Agiyr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Min Aggron har 252 Evs i Defense nu :gitarr: . Jaså? Vad ska du träna i nu då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linkinpark92 Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 (redigerat) Skitbra guide för nybörjare, själv så kunde jag ju allting. DOCK så handlar vissa saker om smak; Du verkar ha glömt Overheat och Leaf Storm? O och LS är väldigt bra attacker som många spelare använder. Exempel: Sceptile @ Choise Specs med Leaf Storm orsakar en j*vla massa skada (339 Sp. att + Stab + Choise specs). Nästa runda bytar man självklart till en annan poke för att eliminera den sänkta sp. attacken. Och en Porygon Z (för exempel) @ Choise Specs med Hyper Beam (400 sp. att + Stab + Choise specs) tar ner i stort sett allt förutom vissa special walls (*host* blissey *host*) och pokémons som har resistans mot normal. Redigerat 21 November 2007 av linkinpark92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg