agiyr Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Vet d varför ni tycker olika, du är bra. Draco meteor kan ju var bra på psychical sweepers för samma anledning som overheat men dragon claw är i 95% av fallen bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 vadå du är bra det är jag såklart :P men varför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 För att du kan mycket om pokemon!? Hur som helst vill jag nu ha nya förslag på attacker jag ska lägga in i dåliga attcker listan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 (redigerat) growl,taunt är ganska dåliga // för dom som inte vet är hydro cannon starkare en hydro pump ;) har ändrat namn Redigerat 26 November 2007 av Kingdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Hydro pump är ALDRIG använd av en bra tränare. Taunt är GRYMT bra med tyranitar och jag tar bara attacker som tar liv i den här listan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 jo dom som är n00bs använder den// använder inte taunt men ok ,,horn attack är rätt så dålig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Ja, man det används aldrig, och jag sa att hydro pump inte används av bra tränare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 jag vet bara n00bs använder den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag använder bara min Pelippers Hydro Pump om alla andra attacker är slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 men den attacken kan man ju använda så dålig är den inte ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jo, om man har surf så är den botten. Surf tar aldrig slut i en match. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 där förstod jag dig inte ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg