agiyr Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Du sa att hydro pump inte var så dålig. Jag höll inte emot och sa att hydro pump suger om man har surf. Modysson sa att han använde hydro pump när alla hans andra attacker var slut, då sa jag att surf aldrig tar slut i en wi-fi match. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 (redigerat) Jag har nästan bara attacker på min Pelipper som bara har 5 PP, den högst jag har är 7 PP på en attack. Redigerat 26 November 2007 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 då kan man använda den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Inte en enda attack med 5 pp är bra så gör opm hela pokemonen. 5 pp har alla "noobbra" attacker som fire blast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Det har bara blivit så på min favvis Pelipper, lv 100 för övrigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 är den din favvis // men kan fånga den i dp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 (redigerat) Jag vet att man kan fånga den i D/P. Den är min favorit för att den var den första jag någonsin fångade i strid och det var även den första pokémon jag fick upp i lv 100. :) Redigerat 27 November 2007 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 åå så sorligt skoja :P? men han är ganska cool// du borde skriva om det i favorit pokemon tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 åå så sorligt skoja :P? men han är ganska cool// du borde skriva om det i favorit pokemon trådenJag har ju gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 heheheheh ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linkinpark92 Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 jag vet bara n00bs använder den "Kingdom" seriöst, håll käften. Du är själv 'noob' på Pokémon... Hydro pump används inte så ofta, och jag gillar den inte heller men att säga att det bara är noobs som använder den... :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 kan och kan det kan ja väll :lol: vilken är den bästa attacken nu igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg