agiyr Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 NU börjar noob leken gå lite överstyr ;) . Det finns ingen bästa attack i pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Alla är bra om man gör rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linkinpark92 Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Den bästa attacken är Splash, som med 40 PP och en base attack på 150 pwnar allt och alla... -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Den bästa attacken är Splash, som med 40 PP och en base attack på 150 pwnar allt och alla... -.-Inte riktigt alla menade jag ^^, ska ändra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Alla ni är noob förutom Agiyr. Ni går o riktar in er på helt fel saker. Linkin du har verkligen kort stubin, bara noobs blir arga över allt och alla. Dampa ner. Vadå bästa attack, sluta snacka om vad som är bäst och använd de istället. Om ni undrar vikken som är bäst så STÄLL den FRÅGAN istället för att skryta om nåt du TROR är bra. Så patetiskt. Gör er själva en tjänst o ändra på stilen. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linkinpark92 Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Påstår du att jag har damp, eller vad? Idiot... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 jag är nog en noob men vad är noob :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linkinpark92 Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Heh, "noob" betyder typ at du suger, att du är kass på nånting. MEN IAF, tillbaks till tråden nu! Vad handlar den nu om? -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 29 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Vore det inte för euphoria och linkinpark92 samt dave37, wendos och några till skulle jag nog inte stannat på detta forum. Hur som helst finns det ingenn bästa attack. Tänk att thunder ALLTID träffar men du har en eld pokemon. Vilken attack skulle du ha valt, thunder eller flamethrower? Flamethrower p.g.a stab. Tänk er en blixt pokemon men fire blast och thunderbolt. SVAR: Olika attacker är olika bra på olika pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Linkinpark, om du inte hade damp skulle du inte ta illa upp för det jag skrev. Kallar mig för idiot också. Vem är idioten som inte kan förklara vad ''noob'' är på ett bra sätt och som inte vet vad tråden handlar om när rubriken står inför dina ögon. Tränar guide, tråden där man bl.a ställer frågor om pkmn träning, moveset, bästa moves, EV/IV eller läser guide om hur man tränar. Dessutom betyder noob = nybörjare. Jag försökte ge dig ett gott råd så flippar d direkt. Dessutom visste jag att du skulle flippa, för fjantar läser aldrig ordentligt det man skriver. Så behärska dig nu, annars kommer man tro att du har problem där hemma. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Tack Euphoria :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 30 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Linkinpark, om du inte hade damp skulle du inte ta illa upp för det jag skrev. Kallar mig för idiot också. Vem är idioten som inte kan förklara vad ''noob'' är på ett bra sätt och som inte vet vad tråden handlar om när rubriken står inför dina ögon. Tränar guide, tråden där man bl.a ställer frågor om pkmn träning, moveset, bästa moves, EV/IV eller läser guide om hur man tränar. Dessutom betyder noob = nybörjare. Jag försökte ge dig ett gott råd så flippar d direkt. Dessutom visste jag att du skulle flippa, för fjantar läser aldrig ordentligt det man skriver. Så behärska dig nu, annars kommer man tro att du har problem där hemma. -_- Där hålle jag inte med dig. Jag skulle också bli förolämpad om någon kallat mig noob och sagt att bara idioter blir arga på allt och alla. Sedan var det ju så att du sa Tränar guide, tråden där man bl.a ställer frågor om pkmn träning, moveset, bästa moves, EV/IV eller läser guide om hur man tränar. Men inann var du emot det där om bästa moves. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg