Pryden Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Men, Dra upp byxorna era j*vla hiphoppers eller vad f*n ni är för något. Bonläppar. Bara småglin som tror dom är tuffa som har häng ner till knäna. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Ska man ta och mäta med linjal, eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Ska man ta och mäta med linjal, eller vad?kanske de lol :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Sk*t i lärarna! Säger dom åt dej så e det bara att peka långfinger! Jag har inte häng men om det fanns en regel om det så skulle jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 (redigerat) Om man vill ha bort häng är inte regler mot det rätt sätt att göra det på, man har ju häng bara för att man har ett behov av att vara annorlunda och stå ut från tidigare generationer och regler. Om man däremot inför en regel på att alla lärarna ska ha häng skulle nog de flesta eleverna tröttna till slut, för om alla vuxna har det blir det ju inte "häftigt" att ha häng längre. Redigerat 11 November 2007 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Mumutio du har en väldigt konstig åsikt i den här frågan må jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Mumutio du har en väldigt konstig åsikt i den här frågan må jag säga.Hade du haft häng om alla vuxna också haft det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Lärarna bryr sig mindre om och ta mobilerna än innan. Därför lärarna avskyr sån skolpolitik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Lärarna bryr sig mindre om och ta mobilerna än innan. Därför lärarna avskyr sån skolpolitik!Tvärtom på min skola, och det är bra. Det har mest att göra med vilken sorst skola man går på, och hur starka lärarna är. Cookiesmasher: Nej, det hade du inte. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Eh jo det hade jag..? Jag har det knappast för att vuxna inte har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Lärarna bryr sig mindre om och ta mobilerna än innan. Därför lärarna avskyr sån skolpolitik!Tvärtom på min skola, och det är bra. Det har mest att göra med vilken sorst skola man går på, och hur starka lärarna är. Cookiesmasher: Nej, det hade du inte. ;) Lärarna på min skola tog mobilerna från eleverna fast man inte fick på lektionen. När det blev nu en lag att lärarna skulle ha rätt till det så tar dem inte mobilerna nångång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.