fimpen Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 (redigerat) http://s2.directupload.net/images/070806/fx7c75Mb.png Tjo! Ville bara dela med mig av det nya moddet som finns te GTA SA. Går att ladda ner på Gta Forums. Det är bara Beta patch 2 utsläppt än men dom jobbar på 2an finns mycke buggar och det kan crasha ibland men annars är det as kul. Man kan tex köpa alla gamla ställen plus några nya(garagen funkar!). Man kan gå och röka eller dricka och gå och dansa på klubbar eller varför inte gå på strippklubben och få en extra titt på tjejerna :) . Sen kommer de en mod meny med som man får upp i bil med tutan och mellanslag eller när man inte är i bil med g och mellanslag. Den gamla Pay n spray e installerad på det och 8 ball finns med (Bomb affär för bilar). Finns även några uppdrag med. Sen e det ju San vice så man är CJ och kan äta hamburgare och sånt gå på kafe elr nått och funkar dricka maskiner och det finns biljard och basket och gym o sånt från SA i modmenyn följer CarSpawer,BodyGuard,Wanted Level,God Mode,Player Selector,Wanted Level + en massa mer och det är inte äns i bilen med. Det finns även soldater som tränar på Militär basen men dom skuter om man kommer in :) som vanligt. Det finns i haiti knark man kan köpa. Tyvär har dom gjort det lite värkligt så om man går och dricker öl så blir man full ett bra tag och kan inte styra typ. Dom har till och med lagt till uppdraget när man ska tända lysena riktat mot ett hus så dom bildar 2 bröst med texten suxxx eller vad det står. Som på SA finns det gäng krig och dom har spawnat alla gamla bilar och massor av nya på olika ställen. Det följer med mods till bilarna så man får Vice city känsla :D fast ibland laddar dom inte förrns man har spelat ett tag. CJ har på sig en Tommy Vercetti tröja. På vissa ställen finns en Chili korv försäljare. :D Det finns alla gamla + massor av nya vapen spawn ställen. PS Ta av all Brightness på spelet för bästa vice city effekt http://www.death-of-glory.de/sanvice/gal/full/7.jpg Alla gamla + lite nya gäng! http://www.death-of-glory.de/sanvice/gal/full/5.jpg Ajuste Credits till The Team MadHacker04 - Coding | Mapper | Project leader Goldkiller - Mapper | Project leader Syrings (Onkelz) - Map Converter | Vehicle Converter | Homepage Latin - Moddeling (3Ds) | Map Converter ayu -Newsposter | Car-Converter Freddy - Map Converter | Col Creating -MM - - Moddeling | Car Converter Meddu - Moddeling | Map Converter Maddn - Map Converter ZAZ - Coding chaotixxx - Coding Smint - Loadscreens | Map Converter breadfish - GAMI Installation Spyfan - Project Starter | FTP Sponsor Redigerat 7 November 2007 av fimpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 haha coolt synd att jag har SA till PS2 och inte PC,men om jag skaffar det till PC ochså ska jag lungt ladda ner det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 laddar ner... hade vart bättre om det var som en annan mod jag såg förut. vice city öarna läggs till brevid san andreas öarna. fast kommer inte ihåg vart jag hittade den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 haha coolt synd att jag har SA till PS2 och inte PC,men om jag skaffar det till PC ochså ska jag lungt ladda ner det. E det ingen som kan grund reglerna ffs du borde inte prata om ned laddning (olagliga typen asså) på fuska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LyktstolpeN Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 haha coolt synd att jag har SA till PS2 och inte PC,men om jag skaffar det till PC ochså ska jag lungt ladda ner det. E det ingen som kan grund reglerna ffs du borde inte prata om ned laddning (olagliga typen asså) på fuska! Han menade ju säkert att han skulle tanka modden om han köpte SA till PC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 aa exat va f*n man kan ju inte köpa den i affären. det är inte olaglit att ladda ner omman har upphovsrätts Personens tillåtelse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg