Julihann Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 (redigerat) Titeln säger allt. Men det skulle se dumt ut om jag bara skrev ämnesrubrik och inget mer. Eller? He, he. I alla fall ... En sak jag undrar på ... hur många olika Folkslag finns det i alla Zelda spelen (sammanlagt) och skriv gärna namnet på folkslaget och vilka zelda spel de är med i. (om det går) Det är inte riktigt vettigt ... men jag tvingar ingen att skriva. :) :thanks: för att gett mig din uppmärksamhet i 5 sekunder :D Jag skulle bli väldigt glad om ni skrev :kung: MVH Från mig ;) Redigerat 8 November 2007 av Julihann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepran12 Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 folkslag? menar du typ gorons och zoras då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 >Alla folkslag i Zelda< En artikel från Wikipedia med alla folkslag i Zelda. 20 stycken är det + att en del är uppdelade (t ex humans är Hylians, Sheikahs, Gerudos osv). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepran12 Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 efter som link har spetsiga öron gissar jag att han är en alv eller not och så finns ju zora, gorons, minish X3 , deku, mäniskor, dom som bor på dragon roost island XD och säkert många fler ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 12 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Tack så mycket :) (det var intressant :D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg