Jolt Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 jag undrar vad man kan göra med spinach roll för jag såg en kille som sålde en för 50k så jag antar att man kan göra nåt med den(för den ger ju inte så mycket liv). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Spinach roll är värdelösa. Folk försöker få dej att tro att dem är bra för att du ska köpa den för 50k och få en sak som gör ingeting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 8 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 min kompis har sagt att man kan göra en sak men jag har glömt och nu säger han inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coldplay Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Spinach Roll är knappast sällsynt, det är ett mycket vanligt drop från både Moss Giants samt Rock Crabs och ger 2 liv? Den uppfyller inte någon som helst funktion, utan används av personer som vill lura dig på pengar. (Scammers.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg