Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 den följer me! jag hette förut zorromech, men nu heter jag zorro och mitt kursiva namneffekt e fortfarande me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Japp, det är sant. Många byter namn o effekten ligger kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Jag har bytt från glimmande till skugga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Är dom alltid kvar? effekterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Är dom alltid kvar? effekterna? Ja om du menar när man har köpt dom ja.Dom är kvar fast om du ska köpa en ny så får du ta bort den gamla som du hade och ta den nya :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Okej men tar den slut tex: På en vecka så man måste köpa en ny då så är det inte eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Nej så är det inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.