27Caramele Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 jag har hört om peteranswers. men jag fattar inte. jag skriver in "peter, please answer:" och sedan frågan. men han vill inte svar på den. hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 (redigerat) det är bara en skit server som inte ens går att funka vad ska du med den till?? ska du prata med en data programmerad noob som inte ens vet vad han pratar om?? Redigerat 9 November 2007 av Aso100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 10 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 vet inte men jag ville prova efter som att mina kompisar tycker det är jätte roligt där fattar inte vad som är så kul heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 kolla.. Dar det star att du ska Insert petition dar skriver du typ peter. Sen trycker du pa .(punkt) Da kmr den att skriva please answer the following question fast du skriver svaret pa din fraga dar! Fattar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 kolla.. Dar det star att du ska Insert petition dar skriver du typ peter. Sen trycker du pa .(punkt) Da kmr den att skriva please answer the following question fast du skriver svaret pa din fraga dar! Fattar du? Nej, du skriver "Peter, Please Answer:" och sen din fråga (På Engelska). Din petition måste sluta med : och din fråga med ?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 minns hur j*vla lurad jag blev av morsan när hon visa mej den där sidan <_< iaf, när du ska skriva peter, please answ............ skriver du en punkt istället för ett p, men på skärmen kommer det se ut som att du skrivit ett p och du skriver då in svaret och avslutar med en punkt, och forsätter då bara med meningen. t.ex: du skriver : .orange.lease answer the following question: men på skärmen står det: peter please answer the following question: sen e det bara att skriva frågan, avsluta med ett frågetecken och svaret blir då orange skitkul att lura kompisarna me :D hoppas att du fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 kommer ihåg när min syrra visade mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Skriv tex: .Rosa med hjärtan på (det kommer komma upp "Peter can you please answer this following question for me?" Sen skriver du frågan tex: Vad har jag för färg på mina kalsonger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.