Dicecursor Skrivet 8 November 2007 Rapport Skrivet 8 November 2007 (redigerat) Osäker vilket forum det är... Men när jag kollade forumets framsida så såg jag Blue Ghost där... Bild borttagen Hur fick jag den där? Redigerat 27 November 2007 av Huvudstaden Citera
Gäst InTech Skrivet 8 November 2007 Rapport Skrivet 8 November 2007 Eftersom du har ansökt till blue ghost, och jag accepterade dig, Så är du nu medlem där. Citera
TheUnnamed Skrivet 8 November 2007 Rapport Skrivet 8 November 2007 Jag fattar inte vad snubben menar ens ;S Citera
Dicecursor Skrivet 9 November 2007 Författare Rapport Skrivet 9 November 2007 Eftersom du har ansökt till blue ghost, och jag accepterade dig, Så är du nu medlem där. Jaha, ok. Finns det regler för gruppforum? Citera
Gäst InTech Skrivet 9 November 2007 Rapport Skrivet 9 November 2007 ja, men vissa regler kan man väl ändra på, man får inga fm i gruppforum... [från ps3an] Citera
Dicecursor Skrivet 9 November 2007 Författare Rapport Skrivet 9 November 2007 Jaja... men vilka regler gäller ej i gruppforum? Citera
Gäst InTech Skrivet 9 November 2007 Rapport Skrivet 9 November 2007 Det bestämmer ju "admin" på gruppforumet.. Citera
Crys Skrivet 10 November 2007 Rapport Skrivet 10 November 2007 Jaja... men vilka regler gäller ej i gruppforum? Lite onödiga inlägg här och där gör inte så mycket i dom flesta gruppforumen. Citera
Dicecursor Skrivet 11 November 2007 Författare Rapport Skrivet 11 November 2007 Jaja... men vilka regler gäller ej i gruppforum? Lite onödiga inlägg här och där gör inte så mycket i dom flesta gruppforumen. Ok, du menar väl man får göra onödiga inlägg/trådar i Blue ghost? Annars gör jag väl en tråd (ingen onödig tråd) Citera
Gäst InTech Skrivet 11 November 2007 Rapport Skrivet 11 November 2007 Ja, Precis vad han menar, sluta ta till dig fm nu tack, Det är fullt tillåtet att göra en tråd i blue ghost. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.