Hoppa till innehåll

Cod4

SlimShady

Rekommendera inlägg

Jo det så att ja skaffa cod 4 nu o min dator ligger på min gränsen för vad som krävs för spelet. Så det borde ju funka, men varje gång jag kmr till spelets huvudmeny, singel player eller multi så fryser spelet o ja måste avsluta. Till o me ljudet fryser o det kan va störande. Så, varför händer detta? Jag borde kunna spela eftersom datorn ligger på spelets min krav. Jag har aldrig sett ett spel frysa vid huvudmenyn såhär. :( Kanske nån kan hjälpa?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja vet en sida på activision där man kan kolla om datorn klarar av spelet. Bilden därifrån kan ni se där nere där ni oxå ser vad jag har i burken. Det konstiga är att där det står att min cpu inte är tillräklig så står det över det jag har vad som krävs och där står samma som jag har.. aja kolla på bilden o plz säg vad ni kan..post-25994-1194632078_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Går ju tyvärr inte att överklocka, för hastigheten är ju förbi minium. :(

Dual Core processorerna är riktigt bra och inte allt för dyra, men isåfall måste du antagligen ha ett bättre moderkort. Dessutom dröjer det inte särskilt länge innan ditt grafikkort inte ens klarar minium inställningar. Med ett nytt bra grafikkort och processor krävs ett ganska bra nätaggregat... Sådär kan man hålla på ett tag.

Om det bara är CoD 4 du ska spela så köp en billig Dual Core och nytt moderkort om det behövs, men annars skulle jag nog kollat efter en helt ny burk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...