SlimShady Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Jo det så att ja skaffa cod 4 nu o min dator ligger på min gränsen för vad som krävs för spelet. Så det borde ju funka, men varje gång jag kmr till spelets huvudmeny, singel player eller multi så fryser spelet o ja måste avsluta. Till o me ljudet fryser o det kan va störande. Så, varför händer detta? Jag borde kunna spela eftersom datorn ligger på spelets min krav. Jag har aldrig sett ett spel frysa vid huvudmenyn såhär. :( Kanske nån kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Miniumkraven brukar det vara lite sissådär med. Skulle hjälpa ganska mycket om du säger hur bra din burk är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Alltid är det nånting med nya spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 9 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Ja vet en sida på activision där man kan kolla om datorn klarar av spelet. Bilden därifrån kan ni se där nere där ni oxå ser vad jag har i burken. Det konstiga är att där det står att min cpu inte är tillräklig så står det över det jag har vad som krävs och där står samma som jag har.. aja kolla på bilden o plz säg vad ni kan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Din processor pallar inte, det är vad jag ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 9 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Jaha,( :( ) men vrf e de så att ja kan spela ibland o ibland inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Det blir väl för mycket belastning på processorn.. Det är vad jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Så det funkar att spela ibland problemfritt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 10 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Japp, ibland får jag igång det o de flyter på problemfritt sen helt plötsligt så krachar det utan förvarning! Men det blir väl processorn.. Men man kan inte fixa det här utan att byta proc, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Går ju tyvärr inte att överklocka, för hastigheten är ju förbi minium. :( Dual Core processorerna är riktigt bra och inte allt för dyra, men isåfall måste du antagligen ha ett bättre moderkort. Dessutom dröjer det inte särskilt länge innan ditt grafikkort inte ens klarar minium inställningar. Med ett nytt bra grafikkort och processor krävs ett ganska bra nätaggregat... Sådär kan man hålla på ett tag. Om det bara är CoD 4 du ska spela så köp en billig Dual Core och nytt moderkort om det behövs, men annars skulle jag nog kollat efter en helt ny burk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Som sagt, din burk orkar inte med spelet ibland. Och det kan inte vara fel på själkva spelet för att CoD4 funkar fin fint på min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Testa att stänga ner onödiga processer innan du startar spelet tillexempel MSN och andra chattprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.