agiyr Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Kan någon förklara vad assist är? Alltså det står under trade with. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 På RS är det att man frågar om man för assistera(skytta/hjälpa) den spelare. Rätta mig om jag har fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 9 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Nej, jag tror det är något med att man kan göra allt den andra kan(typ mina saker man själv inte kan) men får inget exp för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Min kusin och jag upptäckte det efter ett tag.Till exempel när vi var i wildy så var jag i level 33 i cooking och han level 55.JAg klickade på req assist på honom och han accepterade.Då fick han en ruta framför sej och tog cooking.Då kunde jag göra anchovys pizza som man kan göra i level 55! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 ja exakt så HoppeGosse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 9 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 men det är den andra som får exp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 men det är den andra som får exp!Får inte båda exp? Jag menar det är lite fattigt att inte kunna röra sig samtidigt som man lånar ut sina skills liksom. Man borde ju tjäna nåt på det också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 ne det gör man inte t.ex jag och du är assistent jag sitter på min plats medans du går och hackar runite ore men jag får exp och du får saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Ja, men kan man göra så att det är kvar när man loggar ut. Man kan ju ha överenskommelser typ: vi assistar och sedan hackar du coal och för varje exp du fixar får du 10 gp(tex) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg