jonathan_94 Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Ja, jag kanske ska skaffa ett Xbox 360 och det finns så många olika varianter. Vilken ska jag välja? Varför? Jag har sett att man får silvermedlemskap på Xbox Live när man köper ett Xbox 360(Är ju Halo 3 utgåvan jag sett). Men är det gratis silvermedlemskap och guldmedlemskap får betalas med kort man kan köpa. Jag har kollat på Xbox`s hemsida, men jag vill veta vad ni tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Om du har ett PS2 tycker jag att du ska köpa med detta ERBJUDANDET från EbGames. Tycker personligen att du ska köpa Premium-versionen, för att den har det man måste ha: 20gb HD, 1månads guldmedlemskap, silvermedlemskap, headset och lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Ska du ha det bästa (prestanda what so ever) köp ps3,., ska du ha det populäraste och tex enkelt online system köp xbox360,ska du ha de ungeför bästa men fortfarande populärt tar du xbox360elite, Om jag inte hade någon consol, hade jag gått för ps3, för att jag tycker den har mer att ge,.. men xboxen ee ett j*vlans "billigt" bra consol, så underskatta den inte. Ehm jo man får silver,. fast värt att köpa gold, via xboxen,. om du har kort... fast ps3:ans ee gratis. fundera nogrant för du får svårt att välja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 10 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Jag vill ju ha det bästa, men jag har hört att Elite-versionen inte är så jättebra, och den har ju lite onödigt myckt minne. Men jag vill gärna ha Halo 3 utgåvan så att man får allt i andra färger. Man får ju också ett annat omslag på Halo 3 om man köper specialutgåvan. Men jag vill gärna veta priser på Xbox 360, speciellt på Halo 3 utgåvan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 (redigerat) halo3 blev inte ett så stort sucse som jag tror och alla hoppades på,. tycker att cod4 ee svin mycket bättre. Redigerat 21 November 2007 av Pavilion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 om du nu ska köpa ett 360 så skulle jag välja elite, kanske lite onödigt mkt minne men den har hdmi portar (elr har alla versionerna fått det nu?) snyggare färg och det jag har testat tycker jag lät en del mindre än premium. ps. att inte kalla halo 3 en succé, vad är det isf? jag gillar inte fps så mkt men det är ju det klart roligaste fps spelet jag har spelat, helt klart värt ett köp. det har ju också sålt mer än typ alla andra spel förutom super mario serien också så jag fattar inte vad du menar med att det inte blev en succé... ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Objektet Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Säger bara jag köpte ett 360 för en månad sen 360 är sämst det gick inte att kolla på en film på en ända j*vla skiva inte ladda från data heller och det la av hela tiden för det blev så varmt. Xbox 360 design 99% resten 0.1 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 ok? jag har aldrig haft problem med mitt...jag har kunnat se på film och det har inte blivit för varmt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x360 Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 men som att du inte kunde se på film det kan alla 360 du vill bara sanacka skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SeriousSam Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 eller hur stick ditt hemforum ! psfanboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren96 Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Köp inte arcaden den suger köp typ 20 gig hårddisk eller mer jag har 20 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 DoNkEyMoNkEy, Xbox 360 stöder många men inte alla codecs, på Xbox.com i ett F.A.Q. så hittar du vilka ;) (Här hittar du de)Och att det blir för varmt kan bero på vart du har den, lägg den öppet så ska du se att det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.