Hoppa till innehåll

Xbox 360


jonathan_94
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja, jag kanske ska skaffa ett Xbox 360 och det finns så många olika varianter.

Vilken ska jag välja? Varför?

 

Jag har sett att man får silvermedlemskap på Xbox Live när man köper ett Xbox 360(Är ju Halo 3 utgåvan jag sett).

Men är det gratis silvermedlemskap och guldmedlemskap får betalas med kort man kan köpa.

 

Jag har kollat på Xbox`s hemsida, men jag vill veta vad ni tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska du ha det bästa (prestanda what so ever) köp ps3,., ska du ha det populäraste och tex enkelt online system köp xbox360,ska du ha de ungeför bästa men fortfarande populärt tar du xbox360elite,

Om jag inte hade någon consol, hade jag gått för ps3, för att jag tycker den har mer att ge,..

men xboxen ee ett j*vlans "billigt" bra consol, så underskatta den inte.

Ehm jo man får silver,. fast värt att köpa gold, via xboxen,. om du har kort...

fast ps3:ans ee gratis.

fundera nogrant för du får svårt att välja..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill ju ha det bästa, men jag har hört att Elite-versionen inte är så jättebra, och den har ju lite onödigt myckt minne.

Men jag vill gärna ha Halo 3 utgåvan så att man får allt i andra färger.

Man får ju också ett annat omslag på Halo 3 om man köper specialutgåvan.

 

Men jag vill gärna veta priser på Xbox 360, speciellt på Halo 3 utgåvan.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du nu ska köpa ett 360 så skulle jag välja elite, kanske lite onödigt mkt minne men den har hdmi portar (elr har alla versionerna fått det nu?) snyggare färg och det jag har testat tycker jag lät en del mindre än premium.

ps. att inte kalla halo 3 en succé, vad är det isf? jag gillar inte fps så mkt men det är ju det klart roligaste fps spelet jag har spelat, helt klart värt ett köp. det har ju också sålt mer än typ alla andra spel förutom super mario serien också så jag fattar inte vad du menar med att det inte blev en succé... ds.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...