scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 man vill inte få det tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 säg varför du behöver en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Säg att du köper den med dina egna pengar och LOVA att du ska betala allting som kostar själv... Någon gång kommer du få typ ett kontankort av morsan, jag lovar! jag köpte min syrras mobil för 200kr hon skulle köpa en ny, men jag kan itte säga till mamma att jag vill köpa det och jag lovar att betala allt själv för då säger hon bara: "du ska spara dina pengar till nåt du riktigt önskar dig och inte slösa bort allt du har!" typ jag har runt 1400-1500kr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hej! Fråga dem snällt och säg att du har rätt ålder för att få en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 dem kommer att sägaa nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ett ordspråk: den som väntar väntar aldrig för länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 spöa dem så håller dem sin mun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 spöa dem så håller dem sin mun dem kommer att bli arga då och då får han ingen mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 säg det posetiva med att ha mobil till dina föräldrar. då fatta dom nog. eller gå villse så att dom köper en mobil till dig ifall du skulle gå vilse igen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ett ordspråk: den som väntar väntar aldrig för länge det heter den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge :lol: . Jag tänker samla till en som kostar typ 700 utan färgdisplay :) och två i min klass dom sprang runt på rasten och pratade HELT i onödan :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Mitt ända tips.TJATA!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 mina föräldrar skulle alldrig ge mig en om jag tjata men jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.