tobbeliten Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 ja har ett wii ok vill gärna köpa ett skutspel till den. ;) vilka är bra eller tilokmed BÄST till wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Beror på. Om du vill ha First Player shooter, är nog det bästa Red Steel eller Call Of Duty 3, men ingen av dom är särskilt bra eller långa spel. Om det är Third Person du letar efter är Scarface - The World Is Yours det ända jag vet som finns ute. Tror att det ska komma ett GTA, men det lär dröja ett tag. Jag rekommenderar STARKT Metroid Prime 3 Corruption, eftersom det är en blanding mellan First Player shooter och äventyr, mina favoriter. Tror att Metroid Prime 3 är det bästa skjutspelet till Wii just nu. Den har ca 12 timmars speltid om man vet ungefär vad man ska göra, om man kör det igen på annan svårighetsgrad, och minns ungefär vad man ska göra 10 timmar. Sen finns det ju asmycket att scanna, och items att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Som Dark Link säger så skulle jag köpa Metroid Prime 3: Coruption. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 METROID PRIME 3 CORRUPTION!!!!! (Eller Super Mario Galaxy på fredag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 METROID PRIME 3 CORRUPTION!!!!! (Eller Super Mario Galaxy på fredag) Super Mario Galaxy = inget skjutspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 METROID PRIME 3 CORRUPTION!!!!! (Eller Super Mario Galaxy på fredag) Super Mario Galaxy = inget skjutspel. Oj, såg inte att det skulle vara skjuutspel. XDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.