Papegojskit Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Köp något nytt istället, det är fult och ge något begagnat som present.hon frågade ju om hon fick den, lr hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Köp något nytt istället, det är fult och ge något begagnat som present. hon frågade ju om hon fick den, lr hur? tomma inlägg ftw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Köp något nytt istället, det är fult och ge något begagnat som present. hon frågade ju om hon fick den, lr hur? tomma inlägg ftw? Jag bara hållde med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 (redigerat) Köp något nytt istället, det är fult och ge något begagnat som present. hon frågade ju om hon fick den, lr hur? tomma inlägg ftw? Jag bara hållde med dig. aha:O hade jag ingen aning om. man lär sig nått nytt varje dag:p aja jag gav henne dset igår och hon blev glad-_- Redigerat 23 November 2007 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 (redigerat) vafan köp vad som helst, nalle,ring,armband,halsband. När jag var lite mindre så sammlade tjejer på sudd som f*n som luktar gott och har rosa färg och sånt. En tjej i trean gav mig 2 par Halloweenljus en gång och undrade om jag var kär i henne, men jag sa nej på dirren. Var tvungen att säga det flera gånger om. Redigerat 23 November 2007 av MursCruento Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Om du inte kan komma på något att köpa kan du ju alltid köpa ett litet kort och skriva en dikt eller något ;P måste ju inte komma på dikten helt själv men bara en tanke om du vågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.